Документи для призначення житлової субсидії: що необхідно
знати
Для призначення житлової субсидії надаються заява та
декларація (за встановленими формами).
Залежно від обставин можуть надаватись інші документи (за
наявності):
договір наймання (оренди) житла – у разі проживання
заявника у житлі, що орендується;
копія договору про реструктуризацію заборгованості – за
умови наявності заборгованості та укладання договору.
У разі потреби громадяни можуть надавати інші документи,
які мають значення для розгляду питання по суті, наприклад: документ, що
підтверджує факт не проживання особи за зареєстрованим/задекларованим місцем
проживання, зокрема, довідки, виписки про проживання без прописки, і тому
числі, довідку внутрішньо переміщеної особи.
Людина, яка звертається за призначенням субсидії,
пред’являє свій паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення
громадянина України (для іноземців та осіб без громадянства – паспортний
документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства чи
відповідну посвідку).
Важливо
Способи подачі документів:
·
особисто, через
обраний (зручний, найближчий) сервісний центр Пенсійного фонду України,
уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської
ради відповідних територіальних громад, центри надання адміністративних послуг;
·
поштою, на адресу
органу Фонду; • online – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду
України, мобільний застосунок Пенсійний фонд чи через портал Дія.
Інформація Головного управління Пенсійного фонду України
в Миколаївській області.
|