Подати документи на
оформлення пільги можна online – через особистий кабінет на вебпорталі
електронних послуг Пенсійного фонду України
Пропонуємо покроковий алгоритм дій:
Перед тим, як приступити до подання
заяви готуємо скановані копії необхідних документів, зроблені з оригіналів.
•
заходимо на
вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України
( https://portal.pfu.gov.ua/ ) та авторизуємось
за допомогою кваліфікованого електронного підпису;
•
в
особистому кабінеті на панелі зліва в розділі “Комунікації з ПФУ“ обираємо
опцію “Заява на житлову субсидію чи пільгу“;
•
надаємо
згоду на дистанційне інформування та натискаємо кнопку “Продовжити”;
•
у
спливаючому вікні “Заяви на житлову субсидію чи пільгу” обираємо саме той
розділ, який потрібний для призначення пільги;
•
зайшовши в
розділ “Заява про внесення відомостей до Єдиного державного автоматизованого
реєстру осіб, які мають на пільги“, заповнюємо електронну форму;
Додаємо до заяви
підготовлені скан-копії документів.
•
надаємо
згоду на передачу та обробку персональних даних та натискаємо кнопку
“Сформувати заяву“, розміщену в кінці онлайн-форми;
•
перевіряємо
дані сформованої заяви та надсилаємо до Пенсійного фонду України;
•
зайшовши в
розділ “Заява про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання
твердого палива і скрапленого газу”, крім загальних даних про заявника,
зазначаємо усі необхідні дані;
•
додаємо
відомості про житлово-комунальні послуги, дані про
домогосподарство,
членів домогосподарства (учасників звернення), інформацію про доходи-витрати
членів домогосподарства.
Надалі повторюємо
всі дії, як і при подачі заяви про внесення відомостей до Єдиного державного
автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги: надаємо згоду на
передачу та обробку персональних даних, натиснувши кнопку “Сформувати заяву”,
перевіряємо правильність заповнення сформованого документа та надсилаємо заяву
до Фонду.
Детальніше: https://tinyurl.com/33fm4zhw
Інформація Головного управління Пенсійного фонду України
в Миколаївській області.
|