>

   
14.08.2023

Подати документи на оформлення пільги можна online – через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України

  Пропонуємо покроковий алгоритм дій:

Перед тим, як приступити до подання заяви готуємо скановані копії необхідних документів, зроблені з оригіналів.

заходимо на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України
( 
https://portal.pfu.gov.ua/ ) та авторизуємось за допомогою кваліфікованого електронного підпису;

в особистому кабінеті на панелі зліва в розділі “Комунікації з ПФУ“ обираємо опцію “Заява на житлову субсидію чи пільгу“;

надаємо згоду на дистанційне інформування та натискаємо кнопку “Продовжити”;

у спливаючому вікні “Заяви на житлову субсидію чи пільгу” обираємо саме той розділ, який потрібний для призначення пільги;

зайшовши в розділ “Заява про внесення відомостей до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають на пільги“, заповнюємо електронну форму;

Додаємо до заяви підготовлені скан-копії документів.

надаємо згоду на передачу та обробку персональних даних та натискаємо кнопку “Сформувати заяву“, розміщену в кінці онлайн-форми;

перевіряємо дані сформованої заяви та надсилаємо до Пенсійного фонду України;

зайшовши в розділ “Заява про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу”, крім загальних даних про заявника, зазначаємо усі необхідні дані;

додаємо відомості про житлово-комунальні послуги, дані про

домогосподарство, членів домогосподарства (учасників звернення), інформацію про доходи-витрати членів домогосподарства.

Надалі повторюємо всі дії, як і при подачі заяви про внесення відомостей до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги: надаємо згоду на передачу та обробку персональних даних, натиснувши кнопку “Сформувати заяву”, перевіряємо правильність заповнення сформованого документа та надсилаємо заяву до Фонду.

Детальніше:  https://tinyurl.com/33fm4zhw

 

 

Інформація Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області.