До уваги
страхувальників
Нещодавно
Пенсійним фондом України реалізовано можливість формування та подання
повідомлень про виплату коштів страхувальниками застрахованим особам через
електронний кабінет на вебпорталі ПФУ https://portal.pfu.gov.ua/
Користувачам
– страхувальникам, які зареєструвалися на Порталі ПФУ за допомогою електронного
цифрового підпису, надано можливість з екранної форми заяви-розрахунку:
переглянути
повідомлення, сформовані по листках непрацездатності даної заяви-розрахунку;
сформувати
нове повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, підписати
повідомлення КЕП та надіслати його до підсистеми ЕРЛН.
Для цього
необхідно:
- в
розділі «ЗАЯВА-РОЗРАХУНОК» на порталі пфу обрати необхідну «заяву-розрахунок»;
-
натиснути кнопку «СТВОРИТИ ПОВІДОМЛЕННЯ»;
- в
повідомленні за необхідності відредагувати дані та обрати листок
непрацездатності для редагування даних щодо виплати;
- внести
дату виплати та виплачену суму (за рахунок коштів Фонду);
- після
внесення всіх даних необхідно сформувати повідомлення;
- ретельно
перевірити всі дані та відправити повідомлення до ПФУ;
- в
розділі «ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВИПЛАТУ КОШТІВ ЗАСТРАХОВАНИМ ОСОБАМ» переглянути
повідомлення та його статус.
Нагадуємо
страхувальникам, що після отримання коштів за страхуванням у зв’язку з
тимчасовою втратою працездатності від Пенсійного фонду України потрібно у
встановлені терміни здійснити виплату застрахованим особам коштів та протягом
місяця з дня проведення таких виплат надіслати повідомлення встановленої форми
про проведення таких виплат.
Зверніть
увагу!
У разі
відсутності інформації від страхувальника про виплати застрахованим особам
протягом трьох місяців з дня здійснення фінансування, фахівці Головного
управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області здійснюють
перевірку щодо використання страхувальником коштів Фонду.
Інформація Головного управління Пенсійного фонду України
в Миколаївській області.
Версія для друку
|